У сучасних умовах інформація та наукові знання –
вирішальний фактор, який визначає загальний потенціал суспільства й перспективи
його розвитку. Інформатизація сучасного суспільства – найхарактерніша риса та
найважливіша складова сучасної цивілізації. Тому одне з центральних завдань середньої освіти –
надати можливість молоді підвищити інформаційну культуру та світоглядний
рівень. Необхідність комп’ютеризації та
інформатизації значною мірою обумовлена тим, що вони вводять людину в сучасний
інформаційний простір і лише вони можуть забезпечити постійне знаходження
людини в цьому просторі. Важливу роль у вирішенні цієї проблеми належить
шкільному предмету «Інформатика».
Курс інформатики як обов'язковий навчальний предмет введено до навчальних планів середніх шкіл і вищих педагогічних навчальних закладів понад два десятиріччя тому.
За цей час відбулися суттєві зрушення у
становленні методичних систем навчання інформатики в школах. Насамперед
змінилися акценти у змісті навчання, у формуванні першочергових знань, умінь і
навичок учнів. Відбувся перехід від програмістського ухилу у навчанні до
користувацького, оскільки стало зрозуміло, що користуватися сучасним
персональним комп’ютером з використанням готового програмного забезпечення як
загального, так і спеціального, зокрема навчального, призначення необхідно
навчити всіх учнів, тоді як програмістами серед них стануть далеко не всі.
Швидкий розвиток
комп’ютерної техніки сприяє стрімкому розвитку інформаційних технологій. Щоб
зорієнтуватися у світі інформатики, який швидко змінюється, необхідно опанувати
фундаментальні знання в цій галузі, починаючи зі шкільної лави.
Немає коментарів :
Дописати коментар